idre fjälls handbollsskola

hej alla handbolls älskare och ni andra där ute i värden, jag är ledsen att jag inte har bloggat på ett tag men nu ska jag försöka göra det.
men nu sak jag prata om en handbolskola jag var på för några dagar sen.
På handbollsskolan så får man lära sig en massa saker om handboll, jag har spelat handboll i 5 år och jag lärde mig en massa saker.
Men det var så här först åkte vi dit och det tog ca 6 timmar men när vi kom fram så fick vi  våran stuga och när vi hadde gåt in i stugan så började vi packa upp sakerna om vi hadde med oss sen skulle vi sova för vi kom fram sent och så skulle vi up tidigt dagen efter.
Dagen efter så tränade vi och gjorde en massa saker.
Vi tränade 4 gånger om dagen och vi var där i 5 dagar.
en av dagarna så gick jag och min grupp höghöjdsbanan jag gick 12 meter och det var det högsta man kunde gå det lägsta vat 6 meter men ajja det var jätte kul.
sen så sprang jag i sonna dära plastbollar på vattnet jag vet inte vad det heter så ni får nöja er med det
men ja sen har jag tränat och tränat och tränat bara hihi kommer en bild på idre snart.
.
hejdå!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0